Τα 10 καλύτερα πράγματα σε ένα αυτοκινούμενο τροχόσπιτο.

Είναι ωραίο να βάζεις που και που ερωτήματα στον εαυτό σου για κάποια πράγματα. Ποια είναι τα 10 καλύτερα πράγματα σε ένα αυτοκινούμενο τροχόσπιτο; Η καλύτερα ποια τα 10 πλεονεκτήματα ζώντας σε ένα αυτοκινούμενο τροχόσπιτο; Ενδιαφέρον έχει, δεν ξέρω βέβαια εάν καταφέρω να αναφέρω 10, γιατί όταν ζείς κάτι, μερικές φορές δυσκολεύεσαι να αναγνωρίσεις την αξία του. Αυτά έχει η ζωή. Αλλά ας δούμε τι θα δούμε. και ξεκινάμε.

1. Πάω όπου θέλω όταν θέλω

1Δεν είναι μοναδικό; Δεν χρειάζεται να κλείσω δωμάτιο, ούτε εισιτήριο σε ΚΤΕΛ, τρένο, ή να βρω πτήση σε αεροπλάνο.  Αρκεί να υπάρχει αξιοπρεπής δρόμος (βατός) για να φτάσω στο σημείο που έχω επιλέξει ή και κάτι που δεν έχω επιλέξει αλλά μου ταιριάζει. Αρκετές φορές έχουμε ξυπνήσει το πρωί με ανάλογη ταξιδιάρικη διάθεση αποφασίζοντας στα γρήγορα τον προορισμό και…. φύγαμε. Βέβαια εδώ τα μειονεκτήματα είναι αρκετά και αποτελούνται συνήθως από εξωγενείς παράγοντες, όπως για παράδειγμα ο ελεύθερος χρόνος λόγω εργασίας, αλλά και τα έξοδα ή αλλιώς το κόστος του ταξιδιού ,έστω και ενός μικρού. Το κόστος είναι ένας από τους παράγοντες που δυστυχώς δεν μπορεί τα τελευταία χρόνια να μετριαστεί με τίποτα.

2. Η διαβίωση,

2Κυριολεκτικά μέσα στη φύση, κάτω χαμηλά δίπλα στη θάλασσα, μέσα στο δάσος, πάνω στο βουνό. Εκεί που αναγκαστικά γίνεσαι ένα με την αλμύρα της θάλασσας, την υγρασία του βουνού. Φοβερά τα πρωινά άγουρα ξυπνήματα, γεμάτα ζωή. Οι βόλτες μέσα στο δάσος ή σε μονοπάτια βουνού. Η φωτιά που θα ανάψεις το βράδυ σε κάποιο ξέφωτο βουνού, ή δίπλα στη θάλασσα, πάνω στην παραλία, με ατελείωτες συζητήσεις και συντροφιά ένα καλό κρασί. Αν δεν είναι αυτό ζωή τότε τι είναι;

3. Η Οικογένεια

kidsΠοιό μεγάλη άσκηση κοινωνικής αντοχής δικτύωσης και αποτελεσματικότητας, δεν θα μπορούσε να μην είναι το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο. Όλα τα μέλη της οικογένειας σε ένα μικρό χώρο, όλη τη μέρα μαζί, να μοιράζονται πράγματα, να αλληλοβοηθούνται, να αποκτούν ξεκάθαρους ρόλους, να συζητούν λύνουν από κοινού και παράλληλα δημιουργούν προβληματισμούς. Η καλύτερη άσκηση δεσίματος και αναγνώρισης μιας οικογένειας.

4. Η απόκτηση χόμπυ.

Είναι αρκετές οι ώρες που σπαταλάς στο αυτοκινούμενο, δεν είναι δυνατό να μην βρεις να κάνεις κάτι, σιγά σιγά θα σου βγουν όλες οι ιδιαιτερότητες και τα ταλέντα που έχεις. Είδα αρκετούς να κάνουν ποδήλατο, άλλους να κωπηλατούν, μερικούς να …..πετούν και άλλους απλώς να απολαμβάνουν το περπάτημα.

5. Δεν είναι μαγικό να γνωρίζεις συνεχώς καινούριους ανθρώπους;

2Η κοινωνικότητα θέλουμε ή όχι είναι μια δεξιότητα που αναπτύσσεται ζώντας μέσα σε ένα αυτοκινούμενο τροχόσπιτο. Όταν ταξιδεύεις δεν σταματάς να γνωρίζεις ανθρώπους, σε κάθε περιοχή που επέλεξες να διανυκτερεύσεις, στην πορεία, στο τυχαίο. Πάντα κερδίζεις από τις εμπειρίες που αλλάζεις που ακούς και μαθαίνεις.

6. Η απομυθοποίηση αποστάσεων προορισμών τοποθεσιών.

methanaΗ διαβίωση σε διαφορετικούς προορισμούς, τους κάνει τόσο μα τόσο κοινούς. Ο κάτοχος του αυτοκινούμενου δεν επισκέπτεται απλώς, ζει μέσα στους προορισμούς του. Τους σχεδιάζει τους μαθαίνει τους ψάχνει. Τις περισσότερες φορές ζει και έξω από τον αστικό χώρο όπου ένας απλός τουρίστας θα επισκεφθεί.

7. Είναι φθηνή η διαβίωση

Σου δίνει το δικαίωμα να ταξιδεύεις σε εποχές δύσκολες, που το ταξίδι και η διαμονή ακόμα και δίπλα θεωρείται πολυτέλεια. Πόσο μάλλον σε ξένες χώρες. Αλλά για το κάτοχο του αυτοκινούμενου, πάντα υπάρχουν και οι κοντινοί προορισμοί οι οποίοι για ένα σαββατοκύριακο κοστίζουν ίσως και λιγότερο από ότι να έμενες στο σπίτι.

8. Στήνω το σπιτικό μου παντού.

Έχει πραγματικά πλάκα όταν βρίσκομαι στο κέντρο μιας πόλης και περνώ καλά μέσα στο σπιτικό μου, μέσα στην πόλη και όλοι οι άλλοι απέξω δεν γνωρίζουν ότι εγώ υπάρχω και ζω σαν να είμαι σπίτι μου. Κάναμε σπίτι μας τις πόλεις που πήγαμε την φύση που επισκεφτήκαμε και θα κάνουμε σπίτι μας και όλα τα μέρη που προγραμματίζουμε να πάμε.

9. Έχουμε μάθει να ζούμε και με λιγότερα.

Λόγο χώρου όταν φεύγουμε για ταξίδι πάντα προσπαθούμε να πάρουμε όσο λιγότερα αντικείμενα μας χρειάζονται και πάντα τα ποιό απαραίτητα. Το καλοκαίρι δεν θα χρειαστώ την γκαρνταρόμπα μου, παρά μόνο μερικές βερμούδες, και ασφαλώς μαγιό. Πλεονεξία και άβολο είναι να θεωρείς ότι θα ζεις όπως στο σπίτι σου. Μαθαίνεις τι είναι χρήσιμο και απαραίτητο. όχι μόνο βέβαια από ρούχο ή ένδυση αλλά γενικώς.

10. Έχει πλάκα!

Έφτασα στο 10; Δεν το περίμενα. Και τελικά έχει πλάκα να ζεις μέσα σε ένα αυτοκινούμενο τροχόσπιτο. Ειδικά πιστεύω εδώ στην Ελλάδα που γενικά εμείς οι Έλληνες δεν έχουμε την κουλτούρα αυτού που λέμε περιοδεύοντος τουρισμού. Κάτι ότι, σαν λαός είμαστε αρκετά συντηρητικοί, κάτι το εξοχικό που ήταν το όνειρο του Έλληνα μέχρι πριν κάποια χρόνια και για αρκετές δεκαετίες, κάτι το αυτοκίνητο το οποίο ήταν πανάκριβο να αποκτηθεί στην χώρα μας, έκανε πολλούς συμπατριώτες μας να βλέπουν το αυτοκινούμενο και απλώς να το χαζεύουν, χωρίς να το γνωρίζουν. Έχει πλάκα γενικά όταν βγαίνουμε στο δρόμο και ταξιδεύουμε, είχε πλάκα και μια βραδιά που ξύπνησα τρομοκρατημένος από τον αέρα και μάζευα καρέκλες και τραπέζια αλλά και παραλίγο την τέντα……. Όλο αυτό και πολύ παραπάνω, έχει αλήθεια πλάκα.

hellascamper.

Advertisements

2 σκέψεις σχετικά με το “Τα 10 καλύτερα πράγματα σε ένα αυτοκινούμενο τροχόσπιτο.”

1. Πολυ ομορφη περιγραφη, για τον τροπο ζωης, στο καμπερ !!!!! Καποια στιγμη,
    ελπιζω και εγω να ειμαι σε θεση να περιγραψω και εγω τις δικες μου
    εμπειρίες !!!!

Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.