Ταξίδι στην Αλσατία (Kientzville,Bergheim)

Μετά από ένα υπέροχο ύπνο κυριολεκτικά μέσα στους αμπελώνες τις περιοχής Dambach la ville ξεκινήσαμε το πρωί το ταξίδι μας προς τα νότια της Αλσατίας. Ένα ταξίδι χωρίς να γνωρίζαμε πραγματικά τι άλλο θα δούμε. Είχαμε χορτάσει εικόνες μέχρι τότε. Ο καιρός ήταν πραγματικά καλοκαιρινός, με ωραία δροσερά βραδάκια. Ότι καλύτερο για μια περιήγηση με αυτοκινούμενο τροχόσπιτο. Και έτσι λοιπόν βγήκαμε ξανά στο δρόμο.

Στόχος μας ήταν να μπαίνουμε αλλά και να σταματάμε σε όλα τα χωριουδάκια που θα συναντούσαμε και αυτό κάναμε. Η επόμενη μικρή μας στάση ήταν πολύ κοντά λιγότερο από 20 χιλιόμετρα. Ήταν το Kientzville.

Τις προηγούμενες μέρες κοιτώντας τους χάρτες της περιοχής βρήκαμε το κάστρο του Haut Koenigsbourg. Ένα εκπληκτικό κάστρο διατηρητέο και τόσο ζωντανό, σαν να μην πέρασε μια μέρα από την εποχή της δόξας του. Η διαδρομή που ακολουθήσαμε για να φτάσουμε ήταν πραγματικά εκπληκτική. Ενώ μέχρι τότε ακολουθούσαμε απλά μικρούς λόφους με αμπελώνες, ξαφνικά μπήκαμε σε ένα τόσο πυκνό δάσος που πιο πυκνό δεν είχαμε ξαναδεί. To δάσος vosges. Ήταν πραγματικά σα να ζούσαμε την εποχή των ιπποτών. To συγκεκριμένο κάστρο έχει αποκατασταθεί πλήρως και προσφέρει φανταστικά πανοραμική θέα στην κοιλάδα της Αλσατίας με τους αμπελώνες, αλλά και όταν είναι καθαρή ο καιρός, φαίνονται μέχρι και οι Άλπεις. Το υψόμετρο είναι στα 900 μέτρα περίπου. Το κάστρο χτίστηκε τον 12ο αιώνα από Γερμανική αυτοκρατορική οικογένεια στην κορυφή του βουνού.

Η θέα είνι πανοραμική. Η πεδιάδα της Αλσατίας και στο βάθος οι Άλπεις

Περιτριγυρίζαμαι το κάστρο για αρκετή ώρα. Είχε εξωφρενικά πολύ κόσμο από όλη την Ευρώπη και όχι μόνο. Οι Γάλλοι τουρίστες βέβαια ήταν το ίδιο πάρα πολλοί. Σε τέτοια αξιοθέατα από ότι καταλάβαμε, οι Γάλλοι προσπαθούν να πλησιάζουν όσο πιο κοντά γίνεται στην αίσθηση εκείνων των καιρών. Γνωρίζουμε όλοι μας ότι η τρέλλα των Γάλλων είναι οι κήποι . Στα κάστρα τους φτιάχνουν πραγματικά εξαιρετικούς απλούς μεσαιωνικούς κήπους με παλιά καθημερινά φυτά και λουλούδια, σε όλους μας είναι συνηθισμένα αλλά πραγματικά πολύ όμορφα να τα βλέπεις και να γνωριζεις ότι είναι τόσο παλιά φυτά, όπως μολόχες και άλλα.

Πώς να μην απολαύσεις εδώ να οδηγείς
Και εδώ

Επόμενη στάση μας για μεσημεριανή ξεκούραση αλλά και ένα μικρό γεύμα το επόμενο χωριό, το Bergheim. Όμορφο χωριό γεμάτο λουλούδια και πλακόστρωτα.

Bergheim

Σταματήσαμε για λίγο σε ένα μικρό parking έξω από την είσοδο του χωριού. Ήταν μεσημεράκι επικρατούσε απόλυτη ησυχία, ήταν λίγοι οι επισκέπτες, κάποιοι Αμερικάνοι μόνο. Πήραμε ένα μικρό μεσημεριανό μέσα στο αυτοκίνητο και βγήκαμε έξω για ένα μικρό περίπατο αλλά και καφεδάκι.

Για να μπείς μέσα έπρεπε να περάσεις κάτω από ένα μικρό πύργο. Αυτό ήταν το χαρακτιριστικό σε όλα αυτά τα μικρά χωριουδάκια που βρίσκαμε χαμηλά στο νότο της Αλσατίας.

un café s’il vous plait

Και ο περίπατος συνεχίζετε.

Συνεχίζουμε το ταξίδι μας με τις επόμενες στάσεις στις πανέμορφες γραφικές πόλεις του Ribeauvillé και του Riquewihr

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.